bunga gugur

Wednesday 3 April 2013

Introduction Princess

Assalamualaikum u ols,.
terima kasi sudi singgah di blog saya, saya masih baru dlm bloging ni~
Nama penuh saya Nur Intan Eliyani Binti Zulkeflee !
panggil sy intan je ! huhu ! kalau korang ade member nama intan jugak, pggil je saya dengan tambahan di belakang EVANS !
evans? knp sy buat evans? entah laa knp sy buat name tu, sbb dlu ade trend evans kat fb,. mase 2010 ! maybe! hehehe,. so sy try laa,. then sy kena name limit ! arrghhhh ,.sampai skg semua paggil sy intan evans . so ! xkisah laaa
saya asal dari kelantan ! alaa bukan mcm Key El pom kan tempat sy tinggal, tp bersyukur sbb kelantan lebih islamic ! xmcm key el,. bahaya kalau duk disana kalau xpandai jaga diri ! huhu
sy mix malay + cina :) , btw sy xde la pandai ckp cina pun, kdg2 je org ckp sy buat2 fhm, hahaha !
saya tengah cuti sem sekarang, bru habis 2 semester dkt UTeM !
UTeM? xkenal? rugi awak xkenal universiti tu ! huhu, universiti tu lahir engineering tau ! satu2 universiti teknikal malaysia yang pertama ditubuhkan :) oohh so proud ! huhu ! btw sy nak habiskan diploma je ! trus kerja, sy xlarat dgn kos engineer ni, laki boley la sambung~ huhu
cuti sem selama 5 bulan? its not april fool okey? its true ,. sem 3 nanti sy masuk bln 9, ohhh a long holiday
-_-" so boring  what to do? im nothing to do, just sleep, awake, eating, online, gaming, loving with novel, watching a story2 anything !hehehe , arghhh now im tesion ! just more than 1 week only holiday,. how i can face another more than 4 month holidays? ohh maii :(
umur saya pulak 18 tahun lebih :) 10 jun baru saya genap 19 tahun :D ohhh next year dah 20?
really fast , with a number 2 firstly =..= nevermind
saya rindu kawan2 sekolah menengah dan rendah :( ohh bila dpt jumpe? kebanyakkan saya hilang number telefon diorang, yang ade di fb tu just a little,. hurmmm so sad okey !
kenapa saya buat nama princess kat blog ni? sbb sy suka sgt cara princess dan dress dia ! so beautiful, im not beautiful likes a princess :( thats true :) hehehe #poyo
saya lebih suka bersukan dari belajar ! yesss ! bersukan tidak membuat saya sakit kepala !!! :DDD
itu je laa dulu pasal sy yer ! thanks for reading >,<

No comments:

Post a Comment