bunga gugur

Friday 5 April 2013

Near 2 weeks !

assalamualaikum , ,
arghh bosan ! yeer itu laa yang sedang bermain dalam fikiranku :(
aku kira dari cuti sem lps 1 thun pengajian di UTeM kira2 11 hari sdh cuti , kenapa aku sudah bosan?
aduu lama lagi start sem 3 >.< sabar je la.
opss td dlm pukul 8 aku tengok status si eyman johari , die update kata sem khas,. so tempat study sekali kan,tertanya2 laa, knp die updte sttus sem khas? bila sem khas tu start? die kata isnin ni 8 april ! what !!
aku ingatkan ulang subjek nanti sem 3, tu yang member aq bgthu,. aku terkejut, kalau laa begitu cerita, aku dh dftr untuk sem khas for fzik & algebra !! arghhh aku nak ! :( bosan la duk umah,
aku mengaku , aku berasa jangal bila xstudy ! bila xada org mengajar aku ! rindu untuk belajar :) miss
eh bkn aku rjin sgt ! aku memg mcm tu, walau xpndai, walau aku lambat nak pick up, aku cuba ! mcm programming, aku punyer xfhm sebb aku skip kuliah 1, arghh mean 1 bab laa, so aku usaha laa gak , tp alhamdulilah setakat lulus aku dpt , syukur ke hadrat illahi :) thanks god !
so yang psl repeat, aku terpaksa lupakannye untuk sekian lama, teruskan next sem ! chaiyok intan !! hahaha
aku susah mendpt org yang mengajar aku, family aku? hummm memg xada masa mengajar aku, ada bkn kos diorg pun apa yang aku belajar skg , friends?? ohhh jrg sgt laa yang aku fhm kalau diorg mengajar, lecture? ohhh aku xbiasa benda mcm ni tanya die, lecture pun ikut mood nak tnye :( sedih aku, so selama ni sbelum apa2 exam , aku study sorg2, duduk sorg2 , fkir sorg2, selesai pun sorang ~ its my life untill now ! :)
aku xmampu lagi bergelar dekan,. aq sedih bila dpt thu member aku dpt dekan, hurmmm maybe bkn rezeki aku lg walaupn aku stdy smpai kul 3/4 pg nk test esokkan tu ,.  student life ! opsss its maybe student as engineering life ! :D hehehe its reality to me !
aku pun tengah serabut , mcm mane nak dpt pointer tinggi , kepala ni asyik lupa je, nak kata makan maggi byk, xde ar,. aku jrg mkn benda tu ! nak kata makan semut? kepala ikan? aisshh aku xmakan laa !!! yyerrrrkkkkww ! so hate thats ! hehehe
pelupa , yes its me ! sampai perkara semalam aku mudah lupa, knp dgn aku ? :( waaaaa apa salah aku?
okey stop ! its make me cry-ing againg if i think about this again :(
okey laa stop dlu,. salam ,. :) smile is my hope to my heart and my world n after die :)

No comments:

Post a Comment